بازدید مدیرعامل صندوق احیا از بناهای تاریخی استان لرستان

به گزارش کلاه تهران، مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی روز سه شنبه 20 شهریورماه از بناهای تاریخی و فرهنگی استان لرستان بازدید به عمل آورد.

بازدید مدیرعامل صندوق احیا از بناهای تاریخی استان لرستان

به گزارش کلاه تهران به نقل از روابط عمومی صندوق احیا، در جریان سفر پرهام جانفشان به استان لرستان که با همراهی سیدامین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان، حجت الله یار محمدی رییس اداره شهرستان بروجرد، علی کاظمی؛ مدیر سرمایه گذاری و خشایار نیکزادفر؛ سرپرست مدیریت فنی و اجرایی صندوق احیای بناهای تاریخی انجام شد، بازدید کنندگان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت بناهای تاریخی استان لرستان قرار گرفتند.

خانه مغیث الاسلام، خانه مصری، خانه طباطبائی، خانه بیرجندی، خانه بزرگمهری و خانه مستطاب الدعوه از جمله بناهایی بودند که در این سفر مورد بازدید قرار گرفتند.

گفتنی است؛ خانه مغیث الاسلام یکی از زیباترین منازل قدیمی ساخته گردیده در بروجرد قدیم و از جمله بناهای واگذار گردیده و در حال مرمت صندوق احیاست.

یکی دیگر از بناهای واگذارگردیده صندوق احیا به بخش خصوصی خانه دو طبقه مصری با قدمت مربوط به قاجاریه است که در شهر بروجرد واقع گردیده و مراحل مرمت آن در حال اجرا است.

در انتها این سفر همچنین پرهام جانفشان مدیر عامل صندوق احیا و سیدامین قاسمی مدیر کل میراث فرهنگی استان در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در بناهای تاریخی شهر بروجرد به تبادل نظر پرداختند.

منبع: میراث آریا

به "بازدید مدیرعامل صندوق احیا از بناهای تاریخی استان لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل صندوق احیا از بناهای تاریخی استان لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید